Sukces na rynku nieruchomości?

Dołącz do BERN Nieruchomości!

Zanim dokonasz wyboru biura nieruchomości, zastanów się dobrze, gdzie chcesz pracować, w jaki sposób i z kim. Różnice między biurami mogą być znaczne pod względem kultury organizacyjnej, dostępnych narzędzi, sposobu wdrożenia i mentoringu, prowadzonych szkoleń, procedur, rozliczeń finansowych i poziomu profesjonalizmu zespołu.

BERN Nieruchomości jest firmą rodzinną. Butikowym biurem nieruchomości, w którym stawiamy na jakość, pracowitość, zaufanie, współpracę, odpowiedzialność za to co mówimy i robimy. Ważna jest dla nas dobra atmosfera na co dzień i partnerskie relacje.

Nasze ogromne doświadczenie to nie tylko długi staż na rynku nieruchomości, to również ponad 30 lat doświadczenia w międzynarodowym środowisku zajmującym się obsługą rynku nieruchomości i ponad 50 lat doświadczenia życiowego.

Wszystko to składa się duże merytoryczne wsparcie, które jesteśmy w stanie zaoferować agentom, oczekując w zamian 100% zaangażowania w wykonywaną pracę.

Pamiętaj jednak, że praca Agenta Nieruchomości to nie tylko blichtr i patyna z FB, Ig czy LinkedIn.

To także ciężka praca, niekiedy w niesprzyjających warunkach. To klienci, którzy nie zawsze mają dobry humor. To czasem brak dochodu w danym miesiącu, ponieważ transakcje przesunęły się w czasie. To w końcu bardzo dużo różnorodnych historii i sytuacji, w których musisz umieć się znaleźć i odpowiedzialnie zachować.

Jeżeli powyższe Cię nie zniechęciło, zapraszamy do wysłania aplikacji.

Twoje zadania:

  • aktywne i systematyczne poszukiwanie nieruchomości i klientów
  • znajomość lokalnego rynku nieruchomości
  • podpisywanie umów pośrednictwa w obrocie nieruchomościami wraz z załącznikami
  • kompleksowe przygotowanie nieruchomości do sprzedaży /wynajmu i do transakcji
  • prezentacja nieruchomości i bieżąca obsługa ofert
  • organizacja procesu sprzedaży i marketingu nieruchomości
  • współpraca z klientami i podmiotami zewnętrznymi podczas finalizacji transakcji
  • uczestnictwo w szkoleniach, rozwój własny i współpraca w rozwoju firmy

Czego oczekujemy:

  • gotowości do systematycznej, czasem żmudnej pracy oraz chęci rozwoju
  • wysokiej kultury osobistej
  • silnej samodyscypliny, umiejętności samodzielnej organizacji pracy własnej
  • pozytywnego nastawienia i wiary w siebie
  • umiejętności skutecznej komunikacji
  • umiejętności słuchania, kojarzenia faktów, wyciągania wniosków
  • doświadczenie w sprzedaży lub/i obsłudze klienta lub w branży nieruchomości będą dodatkowym atutem i ułatwią Ci start
  • znajomość języków obcych poszerzy grono Twoich klientów lecz nie jest wymagana

Co oferujemy:

  • ciekawą, nieszablonową, pełną wyzwań pracę
  • elastyczny czas pracy – sam sobie ustalisz tempo i czas pracy
  • pełne wdrożenie do pracy, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • merytoryczne wsparcie i rozwój zawodowy
  • przyjazną, niekorporacyjną kulturę pracy w zespole pracującym w oparciu o zaufanie i współpracę
  • narzędzia pracy (oprogramowanie w tym nowoczesny CRM)
  • przejrzysty system wynagrodzeń – wysokie wynagrodzenie prowizyjne zależne od Twojego zaangażowania i skuteczności działania.

Jeśli lubisz pracę z ludźmi i dla ludzi, chcesz mieć swój udział w tworzeniu nowego zespołu i wpływ na to ile zarabiasz i w jakim trybie pracujesz, zapraszamy do współpracy! Zacznij działać w nieruchomościach!

Jeśli masz doświadczenie w branży – wiesz czego wymagamy. Jeśli nie masz doświadczenia, nie martw się – jeżeli masz chęci i pozytywne nastawienie wszystkiego Cię nauczymy od A do Z.

Pamiętaj, aby w swoim CV dodać klauzulę: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE )”